fredag 7 maj 2010

Äntligen en bild på min strumpa

Nu äntligen kom bilden på min socka upp. Visserligen blev färgåtergivningen något dasssig, men det ser ju i alla fall ut som en socka. Den egentliga färgen är egentligen riktigt tomteröd, men tydligen så ville majsolen göra den till mörkt rosa istället.
Nå ja... Inget att göra åt. Jag skulle ju visserligen kunna ta nya bilder, men jag orkar inte idag och eftersom jag känner mig själv så kommer det inte att bli imorgon heller så då kan jag lika väl bestämma mig för att denna bild får duga =0)

Nu ska jag gå och baka Silviakakor efter ett recept som Birgitta så vänligt har delat med sig av. Nu när jag ska få barn så måste jag ju öva mig på att baka och pyssla. Jag har nämligen som målsättning i livet att bli en bullmormor/farmor så småningom och då ingår det att kunna baka goda bullar och kakor. Man måste även kunna pyssla med sina barnbarn, men det tänkte jag öva på en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar