torsdag 6 maj 2010

Vart tog solen vägen?

Varför försvinner solen alltid då jag ska gå ut?
Nå ja...
Ut måste jag i alla fall. Jag tar med mig kameran och hoppas på att det blir några solglimtar på vägen till MVC

Det känns verkligen att bäbisen snart kommer ut. Jag känner mig ungefär lika smidig som en flodhäst i ett kylskåp och magen är i vägen överallt. Tack och lov att jag inte väntar tvillingar...
Det svåraste är att sova. Så fort man vänder sig det minsta lilla så är magen ivägen och påminner en om att man bara kan ligga på rygg. Det är svårt när man i vanliga fall alltid ligger på mage och sover...
Nå ja... Det är maximalt tre veckor kvar till nedkomsten så jag får väl stå ut.


Igår stickade jag färdigt den vänstra sockan av månadens sönster i sockklubben. Min socka blev inte lika fin som på mönsterbilden men den blev helt okej ändå... Jag lägger upp en bild lite senare i eftermiddag så får ni se själva.

1 kommentar:

  1. Hej! Oh du ska få en liten bebis att snusa på. Vad härligt. Jag har faktiskt fått två tvillingpar och tycker det var helt underbart. Barnen hade ju alltid lekkamrater då. Men de är vuxna nu och så jag fått barnbarn istället. Och de är också väldigt bra, för dem kan man låna lite.
    Ska bli roligt att se din socka sedan.
    Ha det gott nu.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera