fredag 18 juni 2010

Så var födelsedagen förbi...

Min födelsedag i onsdags ägnade jag åt att besöka jobbet. Det var riktigt trevligt!
Mina jobbarkompisar hade samlat ihop till en jättefint klädpaket till Kasper. Han kommer att bli så fin i det när han har vuxit lite. Han är lite för liten ännu, men med tanke på hur fort han växer så dröjer det nog inte länge innan han fyller ut den söta bodyn och de fina byxorna. I paketet låg det även en liten tuggleksak i plysch som jag har gått och sneglat på i flera år. Tänk vilka bra kompisar jag har som känner mig så väl =0)

Efter besöket på jobbet träffade jag några av mina föredetta klasskamrater på café Kardemumma. Mycket trevligt! Det är verkligen helt fantastiskt att vi fortfarande håller ihop och träffas lite då och då. Ett par tre gånger per år brukar det bli och oftast blir det någon form av utflykter som ordnas då.

Det har blivit dags att packa ihop paketen till garnbytena snart. Jag har handlat allt som ska stoppas i dem. Nu saknas bara embalaget, vilket är nog så knepigt eftersom det är en mugg som ska packas med i ett av paketen och då duger ju inte de vanliga gröna vadderade kuverten. Men jag ska ge mig ut på jakt efter en liten bra kartong idag.
Jag ska även gräva ner en ros idag. Ska bara vänta på att regnet ska avta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar