lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!


Ett nytt år och en besöksräknare som visar 1000+ besökare!
Detta ska firas med en liten utlottning!
Ett hemligt paket med garnrelaterade saker kommer att lottas ut.

För att vara med i utlottningen så kommenterar du detta inlägg. En kommentar = en lott.

Se till att lämna din mail-eller bloggadress i kommentarsfältet så att jag kan kontakta dig om du vinner.
Länka gärna från din egen blogg, om du har en, (det är roligare om så många som möjligt kan vara med) men det ger inga extra chanser i lotteriet.

Jag drar en vinnare den 1 februari.

Lycka till!

52 kommentarer:

  1. hej! jag vill vara med!! =D jag har bloggen garngrynet.blogspot.com. ha ett fint nytt år!

    SvaraRadera
  2. Tar en chans att vara med på en utlottning.
    God fortsättning på det nya året.
    paradisetkaos.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hej! Klart jag vill vara med i utlottningen. Ha det så bra på nya året!! Jag länkar oxå och lånar den bild.
    Kram sytanten.
    sytanten-bettan.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Hej! Klart jag vill vara med och fira hos dej och hoppas vinna också.
    Mej hittar du på birgittavavare.blogspot.com
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år!! Är gärna med och firar. Du hittar mig här: http://mariaspyssel.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. gott nytt år! detlåter mkt spännande med hemligt paket, klart jag måste vara med!

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag vill gärna vara med o tävla :-) Spännande!

    SvaraRadera
  8. Hej
    Vad roligt att du tittade in till mig. Grattis till att ha nått 1000-strecket. Det är såklart värt att firas och jag är gärna med i din utlottning. Mig hittar du ju på nilea-nilea.blogspot.com/

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med i utlottningen!
    jenny.landstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Grattis och visst vill jag vara med!
    http://4u2really.blogspot.com/

    SvaraRadera
  11. Grattis jag vill vara med i utlottningen/MArie

    SvaraRadera
  12. Är jättegärna med och hoppas på turen.

    SvaraRadera
  13. Grattis jag vill gärna vara med hoppas på tur/EvaM

    SvaraRadera
  14. Grattis,grattis till dina 1000 besökare !!Hoppas fru fortuna lämnar ett paket i Varberg!!Kramar från bambisyr-evaj.blogspot.com

    SvaraRadera
  15. hej jag vill gärna vara med och tävla. Hoppas lyckan står mig bi...

    SvaraRadera
  16. Grattis till alla besökare! Jag tar gärna en lott och hoppas på tur! Ser så spännande ut med hemligt paket...
    /Pernilla

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tävlar!

    /Marit

    marit_1000@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hallo! Jag är gärna med och tävlar, det är alltid spännande =)

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  19. Tittut! Är gärna också med och testar turen :)

    /LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  20. Jag deltar i din tävling :)

    Mvh, Johanna
    johanna.soderback@gmail.com

    SvaraRadera
  21. S� mkt fint p� din sida. Roligt med utlottning hos dej. Den vill jag g�rna vara med p� och l�nkat har jag gjort fr�n min sida.
    �nskar dej ocks� god forts�ttning p� nya �ret.
    Sinikka mail: kons@telia.com

    SvaraRadera
  22. Vill vara med i utlottningen. carina-lindholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Vill gärna vara med i utlottningen.
    Vad roligt med så många besök.
    Mvh
    Lena

    the_door_to_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag tar gärna en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Spännande! Jag vill gärna vara med :-)

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Jag hittade precis hit till din trevliga blogg. Självklart vill jag vara med och tävla!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  27. Jag vill gärna vara med =) Det är smart med utlottning, man hittar så många fina bloggar! Kram /Caroline

    SvaraRadera
  28. Grattis till 1000 besök,självklart vill jag oxå vara med ,länkar med bild!kram =)

    SvaraRadera
  29. Grattis till besökarna! Jag deltar gärna med en lott

    SvaraRadera
  30. Hej! Är gärna med! Mvh liselotte.202andersson@telia.cim

    SvaraRadera
  31. Hej! Är gärna med i utlottningen. Du har en trevlig blogg.
    MVH rosabonde@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Oj så många besökare! och ett nytt år ska alltid firas :-) Vill vara med och försöka lägga vantarna(fingrarna) på det hemliga garnet. Må gott! från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Kul med julafton i början på året......... älskar hemliga paket.

    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  34. 1000 besökare - kanske dags att börja med egen räknare! Jag är i alla fall gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  35. Waow så spännande med hemligt pkt, klart jag vill va me!
    O självklart lägger jag ut en länk på min blogg: http://pockethexorna.blogspot.com/

    Kramis från pockethexan@live.se
    <;D

    SvaraRadera
  36. Hejsan! Är gärna med i din utlottning! Klickabara på mitt namn så kommer du till min blogg!

    SvaraRadera
  37. Åh va spännande med hemliga paket, det måste jag vara med på om jag får =)
    Grattis till ett år och alla besökare :)

    SvaraRadera
  38. Jag vill vara med!!

    trulsamin@hotmail.se

    SvaraRadera
  39. Hemlisar tycker jag om. Vill va me =) iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Grattis till dina besök! Så roligt för dig :) Vill såklart även vara med och tävla lite!

    SvaraRadera
  41. Jag vill ju också vara hem och tävla. .. Länkar från högra spaleten i bloggen http://belindasmamma.blogspot.com/

    SvaraRadera
  42. Så spännande med hemlig vinst. Jag vill gärna vara med./KataM
    kata.moll(at)gmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej! Självklart vill jag vara med i utlottningen! Vad kul med ett hemligt pris :)
    /Elin (loopen90@hotmail.com)

    SvaraRadera
  44. Hej !
    Spännande med en utlottning med hemlig vinst:) Jag vill gärna vara med och länkar i min blogg!

    SvaraRadera
  45. Så klart man vill vara .
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  46. Hejhej! grattis till en massa fina besökare!

    Min blogg:
    http://beccapysslar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  47. Gud va spännande =) Klart man vill vara med på det här =)

    SvaraRadera
  48. Jag vill vara med!

    http://millansgarntrassel.blogspot.com/

    SvaraRadera
  49. Så spennende! Jeg vil gjerne være med :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvaraRadera
  50. Oj vad kul! Jag är med i tävlingen! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera