söndag 12 juni 2011

Plus i garnstatistiken

Jag har varit så duktig i ett helt år och inte handlat så mycket garn. Jag har verkligen kämpat för att få till en minskning i mina garnlager och fram till nu har jag lyckats riktigt bra.
Häromdagen fick jag dock en hel kasse med garn från Hanna som var i full färd med att städa ur sin mammas hus och därför ville bli av med en massa garner.
Vävgarnerna lyckades jag förmå mig själv att tacka nej till (trots att den där garntokiga figuren inuti mig skrek: Ta dem! Ta dem!) men lite växtfärgade garner och lite blandat smått och gott fick följa med mig hem. + 3000 g blev det till slut.

Tack och lov har jag två nya avklarade projekt att raportera på minussidan:
  • En grytlapp i bomull (-48 g)
  • En babyfilt i restgarner (-203 g)

1 kommentar:

  1. Japp. Nu har jag förstört din statistik helt. =)

    Har lyckats lägg upp alla garnannonser nu! http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=648158

    SvaraRadera