tisdag 20 mars 2012

På kurs

Ligger i en hotellsäng och irriterar mig på att det trådlösa nätverket kopplar bort mig titt som tätt. Mycket störande.
En annan sak som är störande är att jag måste åka tillbaka till simhallen, där jag brukar hålla vattengympa, och hämta min BH som jag glömde där i kväll. Tyvärr kommer jag inte att hinna med det förrän på onsdag. Det är bara att hoppas att ingen har tagit med sig den hem utan att den ligger i lost-and-found-lådan när jag kommer.
Jag får således klara mig utan BH i två dagar. Surt...
Men men... Jag får väl ta det i samband med att jag åker och tankar på onsdag. Det ligger ju ändå  (nästan) på vägen.

Kursen då?
Tja... Av de tre föreläsare som vi har lyssnat till idag så var Experten från Stora Myndigheten helt klart sämst. Tur att vi är fyra stycken därifrån som kan fortsätta förklara det som Experten lämnade hängandes i luften. Imorgon ska det komma fler representanter från Stora Myndigheten och de ska prata om saker som jag känner mig ganska hemma på. Men å andra sidan har jag ju varit föräldraledig så det kan ju ha hänt saker som jag inte har hunnit uppdatera mig på ännu.
Men jag har ju min nålbindning som jag pysslar med under föreläsningarna så det ska nog inte vara något problem att hålla sig vaken.

1 kommentar:

  1. Åh, vad man vill veta vem den Store Experten var... :-)))

    SvaraRadera